המדריך המלא למזרונים ולתנוחות שינה

סוג המזרון עליו אנו ישנים, בשילוב עם התנוחות בהן נמצא גופנו במהלך שש עד שמונה שעות שינה מדי לילה, הם שני גורמים חשובים ביותר ובעלי השפעה עצומה על ההרגשה הכללית שלנו, רמת העייפות והכאבים שנרגיש במהלך היום יום, כמו גם בעיות רפואיות ואורטופדיות ספציפיות שעשויות להתפתח בגופנו.

לכן, חשוב לשים דגש על שני פרמטרים אלו – סוג המזרון עליו אנו ישנים והתנוחה בה אנו ישנים, או לפחות בה אנו רגילים להירדם.

סוגי מזרונים וסוג התמיכה שהם מציעים לגופנו

ישנם סוגים רבים ושונים של מזרונים המוצעים למכירה כיום, החל ממזרון הקפיצים הפשוט והזול ביותר ועד למזרונים אורטופדים מיוחדים המשובצים מגנטים או חומרים מתקדמים העשויים באמצעות טכנולוגיה חדשנית.

החדשות הטובות הן כי אנו לא בהכרח זקוקים למזרון ה"משוכלל" והיקר ביותר על מנת להעניק לגוף שלנו את התמיכה הטובה ביותר שהוא יכול וצריך לקבל בשנת הלילה. אין זה אומר כמובן כי ניתן לקנות את המזרון הזול והישן ביותר שאנו מוצאים מיד שנייה – כדאי ונכון להשקיע בבחירת מזרון איכותי, אך כדאי להבין מראש כי אין סוג אחד ויחיד של מזרונים אשר הוא הטוב והאיכותי ביותר עבור כולם. לכל אחד ואחת מאיתנו יכול להתאים מזרון מסוג אחר, בהתאם להרגלים, סוג השינה לה אנו רגילים (למשל, שינה קלה או עמוקה), בעיות אורטופדיות מהן אנו עלולים לסבול ועוד.

כנסו לכאן וקבלו מידע נוסף אודות המזרונים האיכותיים של קינג דיויד

על מנת לבחור את המזרון אשר יעניק לגוף שלנו את התמיכה המתאימה ביותר ויאפשר לנו שנת לילה עמוקה וערבה, כדאי כמובן להתייעץ במומחים (החל מאורטופדים ועד למוכרים בעלי ניסיון רב שנים בתחום) ובחברים (לטיפים על בסיס ניסיון אישי ערך עצום בכל הנוגע לבחירת פריט חשוב כל כך דוגמת מזרון איכותי).

מזרונים במבצע

לאחר שהחלטנו בגדול על סוג המזרון שאנו מעוניינים לנסות (האפשרויות הבולטות הן מזרוני וויסקו ג'ל, מזרוני קפיצים מבודדים או מחוברים ומזרוני לטקס), כדאי לבלות כמה שעות טובות בתצוגה של החנות, ולנסות לשכב על כמה וכמה מזרונים. עם זאת, היו בטוחים כי כמה דקות על כל מזרון לא יאפשרו לכם לדעת האם זהו המזרון המתאים עבורכם. וודאו כי אתם מקבלים את הזכות להחליף את המזרון בתוך כמה שבועות במידה והוא לא נוח לכם.

מה חשוב לדעת בנוגע לתנוחות שינה בסיסיות?

גם הפרמטר השני עליו אותו הזכרנו אינו מדע מדויק וחד משמעי, אך במקרה של תנוחות שינה ישנם כמה דברים כלליים עליהם מסכימים מרבית המומחים בתחום.

לדוגמה – שינה על הבטן אינה רצויה, לפחות לא לאורך זמן ולא לאנשים מבוגרים. התנוחה בה ממליצים אורטופדים רבים להירדם היא בשכיבה על הצד, במה שמזכיר תנוחת עובר. כמובן שבמהלך הלילה אנחנו זזים ומתהפכים לא מעט, וכך מוצא הגןף שלנו את עצמו בתנוחות אחרות ושונות, אך ככל שנרגיל עצמנו להירדם ולשכב על הצד או על הגב, כך ייטב לגופנו.

בנוסף, עבור מי שסובל מבעיות וכאבים בגב התחתון, מומלץ במיוחד לנסות להירדם על הצד, או לשים כרית מתחת לברכיים בעת שכיבה על הגב. כאשר הברכיים באוויר בעת שכיבה על הגב נוצר עומס על הגב התחתון, והירדמות במצב זה עלולה להחמיר את הבעיות הקיימות באזור זה.

עבור מי שקם מדי בוקר עם הרגשת נוקשות ברורה בשרירים, כמו גם כאבים כלליים או נקודתיים באחד מחלקי הגוף, ייתכן כי הגיע הזמן להחליף את המזרון, כמו גם לנסות ולאמץ תנוחות שינה נכונות ומתאימות יותר.

לצפייה במגוון המיטות המעוצבות שלנו כנסו לכאן

מיטות מעוצבות עם מזרונים מבית קינג דיויד

לפרטים 

0

חיפוש מוצרים